16 août 2012

Same same but different

Idag kom jag själv pâ mig att pâminnas av mig själv (hej ego!).

: Gamla lägenheten, gamla hârfärgen, slutet pâ mars 2010 och en drygt ettârig Lillan, ett ständigt flygande mellan olika länder, ett ständigt bloggande - jäklars vad jag bloggade inser jag nu när jag letade upp bilden.



Nu: Nya lägenheten, nutida hârfärgen, mitten pâ augusti 2012 och den tre och ett halvtâriga Lillan sitter jämte mig och trär halsband och menar att hon älskar mig eftersom hon älskar mig, inte ska grâta när vi alldeles strax gâr och jobbar och att malheureusement är ett armband mycket kortare än ett halsband och därför gör hon ett halsband. Jo. Och betydligt mindre bloggande.


Annars är det mesta sig egentligen rätt likt och totalt annorlunda. Men vissa saker ändras aldrig. Exempelvis klänningen (dagens madeleinekaka, hoho).

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire