24 juin 2012

Fotboll.

Jamen, det var väl bra. Frankrike ur världen, för det var de värda och Italien vidare, för det var de värda. Vilka fina huvuden de har, dessutom, Pierlo och italienske mâlvakten. Mycket sevärda. 


Andra delen av dagen har ägnats vid huset och dess omgivningar. Vi närmar oss alltmer dagen dâ jag kanske vâgar berätta lite mer om den underbara trädgârden, höll jag pâ att skriva, när historien var det jag tänkt skriva men den underbara och hemliga just trädgârden ligger i det här fallet nära till bâde tanke och hands. Vâgar pga lite vidskeplig pga lite för vacker för att vara sant.

Och noterar âter influensen frân twitter i mitt eget pga. PG Gyllenhammar hette han den där chefen ocksâ.

Nu ska jag gâ och sova tillsammans med Bolano och den andre. Godnatt!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire