1 sept. 2012

Valet och kvalet

Detta bloggande.
Ibland tycker jag att det bara ska vara intressantheter, minnesanteckningar till mig själv vad gäller läsning endast, typ.
Ibland hamnar tvärtom dagsupplevelser här.
Ibland för mycket privatdetaljer och dâ suddar jag oftast bort efter nâgon timme.
Ibland tänker jag att utan bilder, ingen blogg, och slänger in lite bilder.
Sen tänker jag att bilder pâ mig, det ska det inte vara här, inte heller pâ hemmet eller nâgon liten.

Valet och kvalet. Uh.

Ni fâr mao ta det för vad det är. Men det gör ni ju redan.
(Den bloggare som inte känner igen sig räcker upp en hand...).

Förutom det kan jag meddela att vi som sâ mânga andra blivit fast i The Sopranos. Vilket jag är glad för. Storytelling när det är som bäst.

Godkväll!

2 commentaires:

  1. Det är väl bara att konstatera: sådant är livet (som bloggare). Ena dagen vill man lägga ner och endast skicka vykort (ja, vanliga pappersvykort) till omvärlden, nästa publicerar man glatt bilder på allt och alla och fläker ut sitt innersta till allmän beskådan. Jag har också gett upp och skriver mest meningslöst dravel. Tills vidare (intalar jag mig).

    RépondreSupprimer
  2. Sâ sant som det är sagt. Fast... dock gillar jag din blogg jättemycket!

    RépondreSupprimer