8 juin 2014

Länktips

Denna söndagsmorgon:

Jag har sett Sverige bli unikt på fel sätt. av Borzoo Tavakoli. Sâ fin text. Och rapp. Och hemsk.

Jonas Thente, dessa dagar, briljerar. De tre senaste inläggen är guld.

Och slutligen sâ har jag denna morgon hittat en present till min man (finns den i barnstorlek med, mânne, jag är nämligen nära omgiven av likadant formade människor). Fâr man inte pâ tips om det ena pâ Constant reader sâ fâr man det om det andra. (Världen enligt J's J, jag är dig evigt tacksam).



Skillnaden mellan angry och hungry är för en fransman dessutom hârfin. Säg obefintlig. Säg oförstâelig, icke greppbar, dâ den är icke uttalningsbar. Vilket självklart gör det än roligare, i mina ögon. Alltid varit tillfälle till humor. Ursäkta jag är inte ungry bara ungry. Jag är ungry och ungry. Är jag ungry sâ är det för att jag är ungry. Och sâ vidare.

Godmorgon!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire