22 mai 2012

Äntligen.


Eller: Regn och kyla i tre majveckor räcker.


6 commentaires:

  1. Attans underbart hörn av den där slottsparken...
    själv glädjer jag mig med våren så enormt....
    du vet vi har haft varmare än Paris.

    RépondreSupprimer
  2. Och det bästa av allt är att detta är hörnet i vâr alldeles egna "slotts"park! Och, jo, jag gar hört och flera ggr förvânat tänkt tanken - âh, man skulle varit i Sverige! (i solen medans stormen oupphörligt rutit över oss andra...).

    RépondreSupprimer
  3. Men är det sant? Hyr ni? SLOTT. Nu blir jag lite avis, ma chêre.

    RépondreSupprimer
  4. Ja till första. Nej till andra. Och slott, inte riktigt. Men ett mycket fint gammalt monastistiskt hus (! hm?) vars övre vâning är alldeles fantastiskt vâr. Dagar som denna är jag faktiskt lite avis pâ mig själv.

    RépondreSupprimer
  5. Åh, ett privat kloster. Min dröm. Men det blir kanske en annan dröm som blir min, mer fjällnära. Lite senare.

    RépondreSupprimer