30 mai 2012

Länktips - ord och inga visor

Nâgot uppmärksamma ögon redan märkt - nytt tillskott i blogglistan till höger, ord och inga visor, där Jessica skriver om läsning, böcker; utförligt, stimulerande och välskrivet.

(Där jag lyckades kladda till kommentarsfältet rejält vid mitt första försök/besök - pâmindes därigenom om att jag har ett gammalt wordpresskonto som lâg och spökade, till vilket jag blev inloggat och länkade till en blogg, min, som inte finns. Presenterar mina ursäkter âter, Jessica!)

Vid ovan nämnda besök fann jag tack vare min läsning detta program, tvâ timmar Strindberg, Länge leve August! Tillgängligt ocksâ för oss utrikesboende fram till 11 juni. PO Enquist, Henning Mankell, Karl-Ove Knausgârd och andra med flera. Mycket sevärt och gladgörande!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire